De maand mei werd gekenmerkt door een aantal feestdagen en verlengde weekends. Dat is voor onze klanten traditioneel een goed moment om een aantal belangrijke lijnonderbrekingen in te plannen die ons de mogelijkheid geven om op korte tijd vooruitgang te boeken in onze projecten. Hieronder vinden jullie een kleine bloemlezing van de inspanningen van onze doorwinterde teams …
Op Lijn 96 werkten onze teams dit verlengde Pinksterweekend naast de voorloper van de hogesnelheidslijn.
Over een afstand van 8 km werden de ballast en betonnen dwarsliggers er vervangen met de vernieuwingstrein en zifttrein van Infrabel. Het is een unicum dat deze grote werktreinen tot vlak voor het hartje van Brussel komen. 👏☝️
Ook in Buizingen, Lot en Brussel-Zuid werden er alles tesamen nog een extra kilometer spoor volledig klassiek vernieuwd.
Spoorvernieuwing in Hartje Brussel? Yes We Can!
Verlengd Pinksterweekend?
Een goed moment voor het plaatsen van een stevige P2000-wissel in de zone Waterloo.
Daarvoor deden we “als vanouds” nog eens een beroep op de Tracklayer, die het gevaarte met de nodige precisie op z’n plaats legde.
Daarmee was het verhaal nog niet rond : Samen met onze partner Wulteputte saneerden de Struton-teams ook nog eens 1.600 m² (Voor de kenners 😏 – 50 cm 0/80 en 20 cm 0/32). Stevig doorpakken noemen we dat dus, en het Projectteam keek dan ook met de nodige tevredenheid terug op dit verlengde weekend.
#WellDone, Boys & Girls! 👏👏
Na het Hemelvaartsweekend is het opnieuw allemaal peis en vree in en rond Herentals en Olen.
Het ging er nochtans stevig aan toe tijdens het verlengd weekend, want de Teams van W464-07 Herentals Signalisatie stonden er voor een pittige overname en een stevige TLO.
De werken concentreerden zich voornamelijk rond het station van Herentals en op de L15 richting Olen. Ook op de L29 richting Tielen werd het nog een geslaagde race tegen de klok.
Eindigen doen we met een ferme shoutout naar het Projectteam, dat opnieuw kon rekenen op de inzet van onze doorwinterde signalisatie-arbeiders. (Applausje 👏👏)